2. nädala kokkuvõte

Kogu nädala olin kaitseliidu koolis ja kuna õppepäevad olid 11tunnised, siis tegelikult eriti muuks aega ei jätkunud. Kuna mul on eesmärk ikka igapäev 100% täis liikuda, siis lihtsalt igal võimalusel oli püsti ja liikusin. Esmaspäeva õhtul käisin ka 6km kõnniringil ning kolmapäeval trennis - 30 minutit jooksu + jõuharjutused.
Laupäeva päeval õpetasin ise ning õhtul tulid meile sõbrad külla ning lõbutsesime algatuseks AHHAA keskuses ning hilisõhtul läksime veel EscapeTartu põgenemistuppa põgenema. Pühapäevaks olin täitsa väsinud ning lihtsalt ei viitsinud mitte midagi teha, selletõttu ei saanud pühapäeva eesmärki täis. Iseenesest pole selles midagi hullu, sest nädal kokku tuli ikka 125% ja eks vahel peab puhkama ka.

AHHAA keskuses


Escape Tartu
Missioon 007 põgenemistuba


Toitusin kogu nädala kohalikus sööklas ehk sinises söögitoas. Toidud olid väga nostaligilised - mannapuder, makaron hakklihaga jne :). Siin väike galerii sööklatoite.
Kaloritabel ütleb, et saab küll mõistlikult toituda, isegi siis kui ise ei saa toiduaineid valida. Kaal langes küll ainult 400 g, mistõttu olen üsna kindel, et mulle ikka ei sobi kartul ja jahutooted nagu näiteks makaron ja jahukaste.
Parempoolsel pildil on ka üks väga patune saiavorm, mille ma siiski peale pikka kõhklemist ära sõin. Ja see maitses täpselt sama hästi nagu lasteaias. Ma ei mäleta, et ma oleks saiavormi peale lasteaeda  söönud :)



30.jaan

31.jaan

1.veebr

2.veebr

3.veebr

4.veebr

5.veebr
Toit 1476 1270 1481 1459 1454 1364 2045
Liikumine 2616 2477 2662 2657 2526 2617 2223


Kaloritabel ütleb, et olen rohkem kulutanud, kui söönud. Kaal muidugi nii optimistlik ei olnud, kui seda tabel on :). Pühapäevane hull kaloripomm oli vitamiinijook. Kaaluabi kalulaator ütles, et 0,75 pudel vitamiinijooki on 885 kalorit. Pidin toolilt maha kukkuma, kui seda nägin. Pudeliinfo ütleb siiski , et ainult 150. Kirja sai see 885 ja enam ma vitamiinijooki ei joo.


Esmaspäeva hommikul ootab mind ees vereproov ning saan  teada, kuidas on lood mul kolesterooliga. Reedel teeme veel erinevaid kehalise võimekuse teste.
Uue nädala treeningplaan:
esmaspäeval üks aeroobse treening kestvusega 45 min stepperil , vastupanu (resistance) 3-5 ning tempo aeglane.
Kolmapäeval samasuguse treening aga sõudeergomeetril .
 Neljapäeval puhkus ning reedel olen parimas löögihoos, et kehalise võimekuse teste sooritada.
Pühapäeval 1,5 tundi sulgpalli.



Siin tõestus, et ikka ikka käisin jõusaalis :D

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

See ei ole lihtsalt võimalik

NoWay! Palun veel

Kas sul on ökopott?