7. nädala kokkuvõte

video

Paljud on küsinud enne ja pärast pilti. Palun. See punane olengi mina 😉. Okei, okei, tegelikult on Positiivne Pisik.  Päris pilt minust tuleb allpool ka!
Nii tore nädal oli, et tunnen ennast nagu linnukene oksal. Lihtsalt kuidagi väga muretu on olla.  Trenn pidi andma õnnehormoone ehk tootma serotoniini, mis on looduslik antidepressant ja endorfiine, mis peaksid inimese õnnelikuks tegema. Ju see nii ka on :)
Mega kirjutamise tuju oli ka kogu, nii et enamusi minu tegemisi te juba teate.
Trenn:
E: 45 min süvaveeaeroobika
T: 90 min jõusaal
K: 45 min süvaveeaeroobika
N: 90 min jõusaal
R: trennivaba aga kõndisin positiivse pisikuna 13kilomeetrit
L: pisik vantsis 7km ja 30 min sörkjooksu tegin ka
P: puhkepäev. Olin täitsa väsinud ja lihtsalt logelesin enamuse päevast.

See Positiivne Pisik on Tartu Tervishoiu Kõrgkooli maskott ja vahel käin kuskil maskotiks 😊. Sellel nädalalõpul olin Narvas Orientiiri haridusmessil. Kes jookseb marti, kes libahunti. Mina jooksen positiivset pisikut😉.
Edevus pole patt :)
Koguaeg tuleb ennast kaaluda

Kaal langes 900grammi. Eeline nädal oli 91,4 ja nyyd 90,5. Poovin süüa rohkem aed-ja puuvilju. Ma pole varem suur värske toidu sõber olnud ja see on muutumas ja uus Ele sööb mõnuga õuna ja porgandit. Pildil pühapäevaõhtune salat - kanafilee, mozzarella juust, tomat, kurk, paprika ja roheline salat. Lihtne teha ja maitseb suurepäraselt.
Pühapäevasalat

Ja nüüd pilt.


Esimene pilt on tehtud.13.jaanuar 2017. Hakkasin hommikul EASLi turniirile minema ja pluus lihtsalt oli väga väga kitsaks jäänud. Keskel olen 13.veebruar ja parempoolsel 13. märts.  Kas on vahet märgata?
Uuel nädalal peab jõudma selleni, et maagiline 8 oleks esimene number kaalul!!!
Tegus nädal on tulemas. Esmaspäeva õhtul lähen mini fotokoolitusele, et mu pildid ikka paremad tuleks. Laupäeval esimest korda õpetan uutele naiskodukaitsjatele organisatsiooniõpet, nii et kogu vaba aeg läheb selle ettevalmistamiseks.  Trenni pean ka jõudma, aega tuleb väga teadlikult planeerida, et igale poole jõuaks. Kohati on päevad liiga lühikesed - esmaspäevast saab kohe reede. Märts muidugi ongi selline kiire kuu, et mitte ühtegi päris vaba päeva ei ole.
Mingil päeval plaanin kirjutada süvaveeaeroobikast ja treener Gretest 😊. Ilusat nädalat kõigile ja lugemiseni😉.

Kommentaarid

  1. Tubli oled, muutus on ilus!

    VastaKustuta
  2. Ma olen nagu see esimene...Kui jätan ühe söömapäeva vahele, olen nagu see kolmas. Ja sealt võikski vaikselt edasi minna, ilma igasuguse trennita,mida ma ei kannata.Võiks korra nädalas veepäevi teha nagu kunagi väga moodne oli, paljud sõbrad tegid.Oli tulemust küll.Aga mina ei suuda, ma söön tühjakõhupäeva pärast järele!

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Gretega trenni. Video!

Ülestõusmise pühade mõtisklused