Gretega trenni. Video!


Ma olen siin mitu korda kiitnud,  kuidas mulle meeldib aquazumba, sest see on nii lõbus. Kuid need päevad, kui mul ei ole jõusaalitrenni,  üritan ma käia süvaveeaeroobikas. See on raskem tund kui tavaline vesiaeroobika või kui zumba ja peale trenni tavaliselt tunned veel õhtul , et kõhulihased töötavad edasi.






Siin siis treeningvahendid mida süvaveearoobikas tavaliselt kasutatakse.

Kuna ma töötan igapäevaselt koos Aura treeneri Gretega, siis mul oli võimalus temaga nö intervjuu teha ja uurida, et kuidas see vesiaeroobika täpselt käib ja miks see hea on. Päeval Grete ei ole Auras treener vaid töötab tervishoiukõrgkoolis.

PS! ma pole kunagi ise teadlik olnud, et koguaeg oma juukseid ja nägu katsun, nüüd seda videot vaadates alles nägin seda :) aga noh me ei hakka selle pisikese asja pärast uuesti filmima.




Aura tunniplaani leiad siit.http://www.aurakeskus.ee/ujula/treeningud/tunniplaan/

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Ülestõusmise pühade mõtisklused