11. nädala kokkuvõte


Täna tuleb siis öelda, et esimene pluss nädal. Kodune kaal hommikul 89 kilo ehk +200 grammi. No tegelikult on ju üsna loogiline, kuna trennis ma ei jõudnud eriti käia ja sõin ka seda mida pakuti st enamuse nädalast elasin hotellides ja sõin väljas. Nüüd on siis tulemus käes. Nuuks.
Igaljuhul on nüüd on aprilliks seiklemine läbi ja saab keskenduda ainult endale.
Täna hommikul oli siis teine nö vahekaalumine.

Esimene number oli siis 11 nädalat tagasi, siis neli nädalat tagasi ja täna.
1. Rasv enne 43.8%,  39%, täna 37,1.
2. Lihas enne 29%, 30,7%, täna 31,7.
3. Vesi enne 43,7%,  46,2%, täna 47,6.
Selle pildi järgi on kaal riieteta 87,2 kg aga ma siiski lähtun oma kodukaalust, mis  näitas 89.

Täna hommikul on lisaks kaalumisele Ivi mõõtis minu kolesterooli taset. Mina olen koguaeg olnud arvamusel, et kolesterool on seotud sellega, et oled paks. Tuleb välja aga, et  kõrge kolesteroolinäit näitab hoopis suurenenud riski haigestuda südame-veresoonkonna haigustesse. 

 Igaljuhul  kolesterooliga on kõik väga korras.

Projekti lõpuni on mul aega täpselt 7 nädalat. Kaalus peaksin kaotama veel 9 kilo, nii et läheb kiireks selle asjaga, kuid midagi ei ole veel võimatu.

Kommentaarid

  1. See pluss on üks selline kaalulangetuse paratamatus. Vähemalt mina olen nii endale kinnitanud. Peale seda läheb kaal taas kenasti alla, kui samas vaimus jätkad. Ma olen suhteliselt enesekindel, et sa selle eesmärgi kenasti täidad. Jaksu!

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Gretega trenni. Video!

Olen jälle maakas