12. nädala kokkuvõte

Lumine lihavõttepüha
Kaal hakkas uuesti liikuma. Allapoole. 88,4 kg ehk -600 grammi. Juhuuuuu. Kokku olen siis 10,3 kg kerge. Mõõtnud ma ennast ei ole, niikaua kui püksirihmale on vaja auke juurde teha on kõik hästi.
Kogu nädal toimus yks suur logelemine. Trenni küll tegin aga sunni mitte rõõmuga. Pool nädalat olin halvas tujus ja kogu nädala mega väsinud. Pikk nädalalõpp magamist andis jõu tagasi ja lisaks on puhkuseni ainult 1 kuu 😎.
Trennid:
E - 90 min jõutreening
T - 40 min jõutreening
K - 40 min jõutreening
N - 90 min jõusaal
R - magamise päev
L - vaikne laupäev
P - unine päev

Uuest nädalast hakkan jälle tubliks. Loodetavasti. Toitumist korraldan natuke ymber. Kui siiani lubasin endale ka valmistoite,  siis see nädal kus sõin peamiselt väljas näitas selgelt et ju isegi toorsalati sisse pannakse vaba käega valget suhkrut  ja mida kõike veel, sest kaloraazi järgi oli kõik ok aga kaal näitas hoopis midagi muud.

Sõin reedel yle pika aja bic maci, viimase sõin nii umbes 85 päeva tagasi. Ja teate mis. See ei maitsenud kohe mitte kuidagi. Täielik maitsetu pläust. Olin esiteks pettunud ja teiseks hämmelduses. Kuidas nii? Kas maitsemeel saab niimoodi muutuda. Aga no näed saab. Tegelikult oleksin hoopis võtnud yhe rohelise salati feta juustuga. Nii et minupoolt on nyyd hamburgeritega suhe lõppenud🙄. Lõpuks ometi. Tegelikult on see meeletu kergendus, enam ei pea ma burksiputkadest kauge kaarega mööda käima. 
Uus armastus on juur- ja puuviljad🍎🍏🍐. Ja pudrud. Kui ma kuidagi nii tubliks saaks, et hommikul putru keedaks, siis see oleks tase. Millal keegi ometi hakkab pakkuma teenust, et toon hommikul kohvi ja pudru ukse taha? Mina oleks kindel klient.





Kommentaarid

  1. Ma küll ei tea, kuidas on lood Sinuga - kas eelistad putru süüa pigem soojalt või külmana - aga mina katsetasin toorputru ja tegelikult on täitsahea! Toitained säilivad ka kõik ilusasti, kuna kuumutamist ei toimu.

    Toorpudru tegemiseks tuleb näiteks kaerahelbed (või millest iganes Sulle putru teha meeldib) kokku segada piima või veega, nagu seda keetmiselgi teeksid, ja jätta üleöö külmikusse seisma, kuni teravili on niiskuse endasse imanud ja paisub ilusasti suureks. Mulle meeldib marjad ja pähklid ka kohe sisse segada, sest need annavad maitset juurde, aga võib ka hommikul enne söömist peale visata :)
    Vahelduseks täitsa hea ja hommikul ei kulu rohkem aega kui ainult söömisele :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Gretega trenni. Video!

Olen jälle maakas