13.nädala kokkuvõte

Kaal langeb. Kyll vähe aga ikkagi. -400g ehk 88kg. Tegelikult mulle muidugi meeldiks -kilo nädalas aga noh kuna ma olin eelmine nädal üsna depresiivne, siis sõin rohkem kui oleksin ehk pidanud, siis pean sellega ka rahul olema mis on. No õnneks täna on esmaspäev ja tundub, et see masekaperiood hakkab vaikselt taanduma. Täna hommikul olin küll üsna rõhutud aga siis tuli mulle meelde, et järgmine esmaspäev on vaba ja kohe hakkas parem. Trenni tegin ka nii, et rohkem venisin ühelt masinalt teisele aga no vähemalt midagi tegin. Nüüd peaks lubama, et sel nädalal hakkan tubliks aga ma ei tea seda veel. Eks tibusid loeme järgmisel nädalal.

Trennid:
E - 60 min jõutreening
T - 50 min jõutreening
K-120 tundi jõutreening
N - 25 min kepikõndi, siis tüdinesin lihtsalt ära
R - trenni ei teinud, koristasin hoolega
L - puhkepäev, magasin enamuse päevast
P - puhkepäev 

Uudis on vast see, et ma juba peaaegu suudan ise peapeal seista. Mõtlesin,, et õpin selle ära aga see on üsna keeruline. Kõhulihased peavad ikka väga tugevad olema, et ennast püsti hoida. See tagurpidi olemine on naljakas tunne, sa saad nii reaalselt aru, kus sul on kehas nõrgad lihased. Kui ei usu proovi ise järele :D. Mina olen hetkel niikaugel, et Toomas ikka turvab mind, päris üksi ma ei julge veel tagurpidi maailma minna.
Ma olen see tüüp, kes muudkui korrutab teistele, et ära räägi asjadest, mida sa ei taha et juhtuks. No ja oleks ma ise siis sama tark. Mingi nädal juba jaurasin, et peaks vist uue telefoni ostma, sest vana on liiga aeglane ja see on juba kaks aastat vana jne. No ja kohe sain oma laksu kätte ka. Eile õhtul lihtsalt telefon enam laadima ei hakanud. Sain kasutusse Toomase vana telefoni ja see on nii pisike (see samsung mini) ja siis ma ei saanud oma postkasti ja veel miljon häda. Nutt ja hala ühesõnaga. No ja ma kohe hakkasin oma telefoni taga igatsema. Küll see oli ikka hea telefon. Nüüd jääb mul loota, et Toomas on nii hea ja viib mu telo remonti ja selle saab korda teha. Kui ta korda saab, siis ma hindan teda edaspidi ja ei luba teda koguaeg välja vahetada. Ausõna.

Aga teile ilusat nädalt ja tehke trenni ning saatke mulle ka trennipisikuid.

Kommentaarid

  1. Heh :) kolmapäeval panid lausa mitmes dimensioonis hullu?
    Aga pole ju nädalal häda midagi. Sa peaks mind kavavälisel päeval söömas nägema. See vaatepilt kuulub kusagile National Geographiku kanalile. Trenni idee poolest tern meeleldi, aga pole ju mahti laste kõrvalt. Oleme sel nädalal tublid! ;)

    VastaKustuta
  2. Kolmapäeval oli jah mingi imelik päev :)

    VastaKustuta
  3. Mis see 120h jõutrenni on?

    VastaKustuta
  4. Kui kaal langeb kasvõi 100 grammi kaupa on tegemist tubli kaalu langetamisega. Küll ma juba tean.:) Endal on küll häbisilmad peas, aga Sulle ikka palju jaksu edasi pürgida!

    VastaKustuta
  5. Noh, ma ei tea, kas see sind lohutab, aga mulle öeldi reedel, kui minu projekt sama maja tudengiga läbi sai, et edaspidi tuleb ise tubli olla. Niiet katsu need trennipisikud juba eos mobiliseerida, on hiljem lihtsam. ;-)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Gretega trenni. Video!

Olen jälle maakas