Ariixi sheigid

Ei ole reklaampostitus. Tellisin omale need uued imetooted ja uurin kas kellegil on nendega kogemust? Ma muidugi saan aru, et tegemist on üsna tavalise püramiidskeemiga, kuid kogemus ütleb, et püramiidi tooted ei ole alati halvad. 
Olen mitu korda hädaldanud, et olen surmani väsinud ja lihtsalt ei jaksa enam ennast isegi mitte liigutada. Tellisin omale mingit ekstra power sheigi, et no äkki see päästab kevade. Lubatakse, et tekib nö uus jõud, et trenni teha ja loomulikult toetab ka ainevahetuse kiirenemist.
Kui juba tellimiseks läks siis võtsin ka sheigi mis peaks laksust täiskõhu tunde tekitama. Tegemist on toidukordade asendajaga, muidugi teevad need ka ilusaks ja saledaks aga no seda ma nüüd küll hästi ei usu. Olen maailmarekordi omanik kõiksugu kaalualandajatega katsetamises ja võin surmakindlalt öelda, et aitab ainult vähem söömine ja rohkem liikumine.

Esimene testimine ytleb, et need asjad maitsevad hästi. Selline mõnus sokolaadi maitse on.
Panin lihtsalt kokku 3kulpi pulbrit, lisaks vett ja sheikisin. Täiskõhutunne oli ka, samas kui pool liitrid midagi juua, siis tahes tahtmata on kõht täis eks. 
Igaljuhul eks ole näha, kas neist mingit kasu ka on ja kas mu enesetunne muutub kuidagi paremaks. Igaljuhul loodan paremat. Kui paki tagakülge uskuda, siis on siin lisaks ka kõik vitamiinid ja muud vajalikud asjad olemas :).

Kommentaarid

  1. Mis need pulbrid maksavad maksavad?

    VastaKustuta
  2. See poweri oma oli kuskil 20 ja teine..see mis kõhu täis teeb 60.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Gretega trenni. Video!

Olen jälle maakas