Kaalulangetamine ei ole tuumafüüsika

Unustasin täiesti ära on kuu pildistamise. Siin see on. 
Mina olen nyyd rajal pysinud peaaegu 14.nädalat. Algus oli mõnus. Kaal langes, riided jäid suureks ja entusiasmi oli sajaga. Nyyd kaal enam nii kiiresti ei lange ja on olnud isegi yks plussnädal. Kuid see kõik oli ette teada nagunii. Seega suurt stressi ma sellest ei tundnud.

Ma olen kõik maailma imelised kaalulangetavad tabletid, tilgad ja nõelad ära proovinud. Need ei aita tuhkagi. Aitab liikumine, trenn ja toitumine. Nii lihtne see lihtsalt ongi.
Mind on aidanud rajal hoida see, et ma näen ja tunnen muutusi. Seega pildista oma edusamme.
Mäleta erilisi tundeid. Näiteks eelmisel nädalavahetusel maal ärkasin hommikul yles, keerasin ennast küljele ning järsku tundsin, et midagi on teistmoodi. Kõhtu polnud. Sellist mis kurvalt kyljele vajuks. Ja see oli mega hea tunne! Ja ma tahan seda tunnet mäletada. Samamoodi tahan mäletada, kuidas püksid suureks jäid.

Toidupäevik on alguses lihtsalt suurepärane abiline. Kui kirja ei pane, siis ega tegelikult ei tea kuipalju kaloreid me endale päeva jooksul nii möödaminnes sisse sööme. Tükike siit ja tükike sealt ning ongi 2000 tyhja kalorit koos. Mina alguses ikka kaalusin ka toitu aga nyyd tean juba silma järgi kuipalju midagi kaalub, nii et ahaaa see tükk juustu kaalub 34 grammi :D.

Liigu. Kas või niipalju et igal võimalusel tõused pysti, ei kasuta lifti, vaid läheb trepist. Telekat saad vaadata ka kas stepperil või kui see tuppa ei mahu, siis keerutades graatsiakettal. Ma teen vahel ka niisama kykke.
Tee trenni. Isegi siis kui sul ei ole võimalust minna spordiklubisse või jõusaali, siis pargid ja terviserajad on meile kõigile tasuta avatud. Ainult kohale tuleb minna. Lisaks on kogu youtube täis kõiksugu erinevaid treeninguid, mida saab kodus järgi teha. Näiteks Jillian Michelsi treeningud on head.
Joo vett. Pane oma pudel kohe hommikul vett täis ja kanna kaasas. Vesi on hea ja ei teki niisama näljatunnet, mis minul küll tekib kui janu on. Unusta ära kõik limonaadid ja cocad. See on lihtsalt suhkruvesi tegelikult. 

Ja nii väikeste muutustega kaal lihtsalt sulab nagu kevadine lumi. Lihtne. No tõsi on see, et kui esimesed 10 kilo on ära sulanud, siis läheb natuke aeglasemalt see sula. Aga läheb.



a

Joo vett

Kommentaarid

  1. Nädalatunnet? :P Aga tubli oled ja edu!

    VastaKustuta
  2. Natukene olen kade, sest sa oled praegu veel selles mõnusas nautimisefaasis. Kui oled aasta juba ära mässanud ja viimased x arv kuid on kaal suhteliselt sama olnud, siis see entusiasm hakkab vaikselt kaduma. Õnneks see tuleb millalgi tagasi, aga algus on kaalulangetuse juures kõige lahedam. Kõik on veel uus ja änksa!
    Sina oled tubli ja muutus on suur. Edu ja jaksu.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Gretega trenni. Video!

Olen jälle maakas