Millal on inimene paks?


Ma olen seda kindlasti maininud varem, aga ma ise ei ole ennast kunagi mingi hyperpaksuks pidanud. Siis kui kunagi kosuma hakkasin, siis oli kyll paar ebameeldivat kogemust, kus mõni tuttav keda kaua näinud ei olnud, kysis et issand mis sinuga juhtunud on. No siis häbenesin silmad talla alla ja ajasin mingit jama kehvast ainevahetusest ja geenidest. Paha oli olla kyll. Aga inimene harjub kõigega. Peale selliseid juhtumeid pidasin mingit dieeti mis kõik lõppesid sellega, et sõin pärast ikka mitmed kilod veel lisaks juurde. Mingil hetkel kadusid sellised tuttavad ja kuna ma ise enda arvates olen kena ja armas inimene, siis ylekaal mind suurt ei häirinud. Ostsid aga suuremaid riideid ja häiritud oli  siis kui mõni eriti ilus asi selga ei mahtunud. Kui ma nyyd ytleks, et olen rahulolev paksuke, siis valetaksin muidugi sajaga. Ymmargustel inimestel on oma probleemid. Näiteks rulluvad pyksid ja seelikud seljast minema. Ausalt. Siis raske on varbakyysi lõigata. Jalg yle põlve ei saa istuda. Rannas on tsipake ebamugav olla. Lennukis on kitsas jne jne. Igaljuhul minu reaalsus jõudis kohale siis kui kaal 100 näitas.
Kuid kui palju peaks siis kaaluma? Ma ise tahan kaaluda 80kg. Kuigi selle pikkus miinus 110 tehte järgi peaksin kaaluma 59 kilo. Selge on see,  et kaalutabeli järgi oleksin ma 169cm juures 80kilone olles siiski ylekaalus. Aga ma tõesti ei unista sellest, et ma kaaluks 59kg. Ka mitte 69kg.Näiteks on see daam pildil minu arvates ylisexikas. Miks ta peaks 50kg kaaluma? Või arvab keegi, et ta on paks?


Seega ma seda kehamassiindexit ei pea millekski. Ei saa kõiki yhe lati alt läbi surud. Oluline on, et inimene oleks ise endaga rahul ja tal ei oleks raske olla. Noh et saad varbakyysi lõigata ja kõik asjad ei rulli ennast seljast minema jne.
Leidsin yhe pildi endast kui olin kaalujälgija. Sellel pildil peaksin kaaluma kuskil 81-82 kilo. Mäletan seda hästi, sest alla selle ma ei jõudnudki.
Muidugi mõista olen siin veel noor ja puha, kuid minu meelest kyll mitte nyyd paks😊.
Mis te arvate millal on inimene paks? Kas tõesti oleme ainult siis ideaalsed kui kaal näitab pikkus miinus 110 või vähemalt 100?

Kommentaarid

  1. Kusjuures mul on praegu täiega dilemma, et peeglist ei vaata paksu inimest vastu (samuti olen omadega jube rahul olnud enamasti :D), aga jooksmise pärast tean, et pean alla võtma. No siis ongi selline kahe otsaga kaal, et nagu oleks vaja, aga samas nagu pole ka...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No nii on jah vahel..nokk kinni saba lahti😉

      Kustuta
    2. No nii on jah vahel..nokk kinni saba lahti😉

      Kustuta
  2. Mina arvan, et paks oled siis kui see tervisele hakkab vôi see sind midagi tegemast takistab vôi sa ennast ebamugavalt tunned. See mis teised arvavad on nende problem. Mina näiteks tahan alla vôtta et oma esimene lôuatômme teha ja üldse spordis kiirem ja parem olla. :) Edu kaalulagentamise teekonnal

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Gretega trenni. Video!

Olen jälle maakas