Ülestõusmise pühade mõtisklused

Käes on ülestõusmise pühad. Mul oli hullult palju plaane tehtud, et mida kõike ma kyll selle kolme vaba päeva jooksul korda saadan. Tegelikult on aga nii, et kogu reede lihtsalt vedelesime teleka ees, magasime ja vaatasime filme. Kõik. Laupäeval magasin samuti poole lõunani ja ikka on tegelikult hull unekas. Minu puhul vist ei ole need ylestõusmise pyhad😀. Kuigi jah täna on vaikne laupäev ja igasugune töötegemine on keelatud ning seega täna ongi üks suur logelemise päev.

Peale pikka magamist lugesin natuke uudiseid. Kõik portaalid ennustavad sõda.  Ei midagi meeldivat. Seetõttu panin uudistelehed kinni. Mul ei ole mitte midagi nende spekulatsioonidega peale hakata, et kas USA ründab Põhja - Koread täna või nädala pärast.

Skrollisin blogid läbi ja Mallukas kirjutab, kuidas keegi lugeja jättis talle kommentaari, et ta on paks, lodev ja tal on yks hammas puudu, mistõttu ta peaks videote tegemise kiiresti lõpetama. Päris tase eks. Ma ise pole leidnud, et Mallu paks oleks ja hambaid pole ka yle lugenud. Ja tegelikult ei ole see ju oluline ka. Hämmastav on tegelikult see, et kuskil on keegi, kes on tige teiste kehakaalu ja hammaste pärast. Kujuta nyyd ette et ärkad hommikul yles, oled mõnusalt välja puhanud ja siis tuleb sulle meelde, et rsk Mallukas tegi oma veebiportaali aga ta on ju paks. Milline jultumus! Kuidas ta julges? Ma pean talle sellest teada andma. No ja ongi päev rikutud. Ja ainult selle pagana Malluka pärast. Muidu oleks kõik korras. Aga vot tema on see, kes mul rahus ei lase normaalne olla!!!
Sürr värk.
Miks yldse peab avaliku elu tegelane olema alati kõhn, ilus ja lumivalge naeratusega. Enamus inimesi ei ole ju sellised. Ja miks naistel on rohkem piiranguid kui meestel? Kedagi ei häiri kui paks mees on telekas aga paks naine? Jube, jäle, vastik jne.
Rikub tuju ikka terveks päevaks eks😉.

Homme on suur rõõmupäev, vähemalt kristlastele. Tähistatakse Jeesuse ülestõusmist. Kuna ma olen lapsepõlves päris mitmeid aastaid pühapäevakoolis käinud, siis mäletan, et ületõusmine pidi andma meile suurt rõõmu ja lootust paremale elule. Kristlaste lootus on ülestõunud Kristuses. Metsarahvale on samamoodi kevadpühad rõõmupühad - nüüd on kevad käega katsuda, oodata on rohelust ja päikest, sooja ja rõõmu. Nii et mis iganes usku sa oled, igati on edasi ainult hea kõik.
Eesti rahvakultuuris on seda aega nimetatud ka kiigepühadeks, mis tähendas seda, et nüüd lõpeb kiikumise keeld ja võib jälle rõõmsalt kiikuma hakata. Kiikumine teeb alati tuju heaks eks?
Pika jutu lõpetuseks ma tegelikult tahaksin teha üleskutse: lõpetage see pidev üksteise kritiseerimine ja vigade otsimine. Olga lihtsalt rõõmsad - kas siis sellepärarast, et kiikuda võib nüüd või sellepärast, et kohe tuleb kevad ja päike. 
 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Gretega trenni. Video!