21.nädal. Millist toitumiskava valida?


Nädal läks jälle nii kiiresti, et midagi eriti ei jõudnud muutudagi. Nädalast 2,5 päeva olin keefiril ja aitas, kõht ei valuta enam. Kaal küll sellega ei langenud mitte grammi ka. Olen ikka kenasti 88,8. Ajuvaba.
Ma söön keskmiselt 1700 kalorit päevas ja kulutan 2300 kuni 2600. Kui minu kaalu selline matemaatika üldse ei huvita. Teeb suu kriipsuks ja püsib. Ja püsib. Pinguta palju tahad. 

Nüüd on vist küll nii, et söön oma sõnu ja telline toitumiskava ning proovin järele kas need töötavad. Ma pean ju kuidagi 11 päeva pärast 85 kaaluma. Jumal ise teab kuidas see võimalik saab olema :)


Trennid:
E - logelesin ja masendusin
T - 30 minutit intervalljookus
K- 30 minutit intervalljooksu
N - 60 minutit jõusaal
R, L ja P - rassisin maal - tirsin, tassisin ja jooksin :)

Siiani olen kalorilugemise hakkama saanud, kuid tundub, et see enam ei tööta.  Kuid toitumiskavast. Milliseid te soovitate? Olen kunagi seda Kalmuse oma proovinud aga see oli rohkem selline, et söö liha salatit. Siis on veel fitlap, kus saab hullult palju süüa vist? Vähemalt on mul fitlapitajate pilte vaadates selline mulje jäänud, et koguaeg tuleb süüa :). Tunduvad üsna ilusad ja isuäratavad söögid ka olema.
Kuid äkki oskate midagi veel soovitada?


Kommentaarid

  1. Fitlap on hea jah.

    VastaKustuta
  2. No mina, kes ma olen kaalulangemise osas ERITI problemaatiline tegelane, olen Fitlapiga 25+ kg alla saanud. Aga arvesta sellega, et seal on grammi pealt kaalumine ja valku hakkad sööma igal toidukorral. Mina ise olen väga rahul ja et me sinuga ühist treenerit jagame, siis ma tean, et ka tema on sellega vistiti rahul (kuigi ta mul seal mõned korrektuurid soovitas teha).
    Retseptid on mõnusad ja tugigrupp FB-s hästi toetav. Katseta! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. 25kg. See on kyll hea tulemus. Aga mis ajaga?

      Kustuta
    2. Pika ajaga. November 2015 alustasin ja siiani langetan. Eks ole mul ka kergemaid ja raskemaid aegu ja ahvatlusi. :)
      Pigem peakski kaalulangetus olema aeglane, aga siiski kogu aeg püsiv - siis on lootust, et kilod ei tule nii kähku tagasi ka. Ja tervislik toitumine peab eluviisiks jääma. Niikui kaldud rajalt kõrvale, jääd saavutatust ilma.

      Kustuta
  3. Noh, Fitlapi kogused on tõesti mõnusad, kui sul pole laktoositalumatust :) Minul aga tekkis meeletu magusaisu Fitlapiga. Enam ei viitsi kavatada, aga muidu mõjus küll, kui nüüd aus olla. Ja kasutamine on põnna ja sa saad täiega valida, mida sa sööd. Seal nii palju retsepte ja kõike võid süüa. Võid päev otsa kooki ka süüa, kui tahad.

    VastaKustuta
  4. Minu jaoks on Fitlapis liiga palju valku, päeva jooksul ma ei tahtnud nii palju liha ja kohupiima, kui kava pakkus. Ja leiba jt süsikaid piirab üsna palju. Aga palju mõnusaid retsepte sai küll. Enamus aedvilju on vabavara, st söö palju tahad.

    VastaKustuta
  5. ma praegu langetamisega ei tegele, aga ma olen märganud, et mu kaalu muutumine sõltub kuu faasist. aga ma hetkel ei mäleta kumba pidi see oligi. vist nii, et vana kuu ajal ei tahtnud üldse langeda ja siis noore kuu ajal tegi kõik kenasti tasa ilma koledate pingutusteta. praegu on vana kuu ja kuu kahaneb kuni 23. juunini, siis päeva pärast hakkab kuu kasvama kuni tuleb täiskuu.

    VastaKustuta
  6. Konkreetset toitumiskava soovitama ei hakka, sest reaalseid enda kogemusi ei ole (ma olen see osav inimene, kes tellib kava, aga toituma selle järgi ikka ei hakka, 2 X samasse orki). Aga tundub, et Sul organism on säästurežiimile läinud, kuna ise olen meister "kaaluhoidja" - omal ajal võisin teha kasvõi tagurpidi saltosid (njah, reaalselt ma ühtegi saltot muidugi teha ei oska...) ja muid imetrikke söömise osas, aga kaal püsis kuude viisi sama. Aga ma toitusin siis valesti - liiga vähe valku, toidukordade vahelejätmine, ebaregulaarne söömine, võimalik, et ka liiga vähe kaloreid. Nii kui muutsin toidukorrad regulaarseks ning suurendasin valgu hulka hakkas kaal ilusti langema.

    VastaKustuta
  7. Olen ise samal teekonnal ja tean tapselt mis tunned. Mul laheb ka kaalu langetamine vaikeste sammudega aga mis on peaasi - ikka laheb! Mina kasutasin myfitnesspal-i ja pyydsin vaadata, et mu makrod oleks paigas kuna teen ka ysna tugevalt trenni. Kuid hetkel votan lodvemalt - soon siis kui nalga tunnen, pyyan iga toidukord piisavalt proteiini saada, mite naksida ja soon tool ainult kodust ettevalmistatud asju, isegi kui see on koogi tykk, peaasi on et impulss oste ei tee. Samuti soon asju ainult yhe kora paevas- ehk siis kui olen yhe banaani soonud siis selle paeva jooksul teist ei soo, proovin midagi muud nalja kustutuseks votta. Olen ka taheldanud, et mu tsykli esimesed kaks nadalt kaal langeb aga viimased 2 nadalat ei liigu yldse voi tuleb juurde kui ettevaatlik ei ole. Aga ara stressa, vota rahulikult ja kyll su pingutused jalle vilja hakkavad kandma.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Gretega trenni. Video!

Olen jälle maakas