25 nädal



Fotod Reet Alev ja Mati Alev

Kaalu ja toitumisega on kõik hästi. Sööme fitlapi järgi st palju ja maitsvalt😉.
Kaal on esmaspäeva hommiku seisuga 88,1. Läheb aga aeglaselt.

Lõpuks ometi olen jõudnud sinna staadiumisse, kus trennist on saanud loomulik päeva osa ja ma tunnen, et midagi on puudu kui pole ennast liigutanud. Avastasin ka end mõttelt, et ma ei taha iga hinna eest sellepärast alla võtta, et kõhnem olla vaid selleks, et siis on kergem joosta.

Laupäeval oli Pajusid mudajooks. Pigem ei saa seda just väga jooksuks nimetada, sest suurem osa ajast me ronisime, roomasime või tirisime ennast mudast välja. Esimsed 2 km olid juba nii rasked, et ma olin üsna kindel, et pool maad on läbitud ja siis nägin alles 2 km silti. Siis hakkas küll korra hirmus, et millal me sellise tempoga lõppu jõuame. Aga alguses olid kõik koos ja takistuste juures olid megad järjekorrad. Kuna st olei üsna lõpus, siis selleks, et kuskilt üle või läbi saada oli alguses ikka päris palju ootamist. Kui esimesed minema said, siis hakkas kõik lõpuks liikuma. Põhimõtteliselt kogu jooks oli üks ühest mudaaugust järgmisesse hüppamine. Sekka natuke heinapallidest üle hüppamist, jõe ületamist ja natuke turnimist. Selle mudaga on nii, et nagu seisma jääd olen kaelani sees ja enam liigutada ei jõua. No lihtsalt ei jaksa ennast välja tirida. Ühes mudaaugus ma olin niimoodi kaelani kinni, et lihtsalt kuidagi roomasin lõpuks välja, ise hakkasin küll kahtlema, et mind tuleb sealt kopaga välja kaevata.
Maris ja Mariliis olid ka kohal ja nende luljeid saad lugeda nende blogidest: marisjamaailm ja iseoledpaks
Kokkuvõtteks peab ütlema, et oli äga. Tõesti oli. Uhke olen ka, et ei katkestanud ja ikka lõpuni jõudsin. Kondid ei valuta ja sant ei ole.
Meie mudame meeskond: Stella, Kersti, Helin ja mina


Pärast läksime maale kohe kuuma sauna ja sai viimane muda ka maha pestud. Me Toomasega läksime õhtul veel Tartusse punk ja rock peole, sest tahtsime Vennaskonda näha. Jõudsin veel isegi lava ees hüpelda. Pärast käisime kenclubis ja kivis ning kahe ajal koju minnes, ostis Toomas mulle linnast mingi memme käest suure kimbu rukkililli. Tartu elab öösel sama aktiivselt, kui päeval. 

Trennid:
E - 30 min jooks + 30 min ringtreening
T - 60 min kepikõnd
K - 40 min jooks
N - 90 min orineteerumist
R - 45 min tempokas kõnd
L - 130 min mudajooks
P - puhkepäev

Pildid on neljapäevasest orienteerumisest. Käisin koos õe, tütre ja ühe naiskodukaitse sõbraga. Mul läheb kaardilugemine koguaeg sassi, aga õnbeks minu õde Kersti on selles osav. Suurem osa ajast ma jooksen kaart valepidi käes ja siis Kersti peab loengu, kuidas õige on😏. Kyll ma õpin.
Stellale, kes on minu tütar siis, oli see yldse esimene orienteerumine aga tundus, et talle meeldis. Neljapäeval siis jälle.



Uue nädala plaan:
4. nädal:
Kolm korda nädalas 30 minutit aeglast jooksu (4 min) ja kiirkõndi (1 min) vaheldumisi
Lisatrenn: kaks korda nädalas 15 min jõutrenni ja venitust / lisaks üks kord nädalas 30 min ujumist või jalgrattasõitu

Hull plaan tekkis, et äkki peaks minema ka Rakvere ööjooksule, see on küll samal ajal Hauka laadaga aga samas jõuaks reedel laadatatada ja jõuaks ka jooksma. Peab selle üle veel mõtlema :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Gretega trenni. Video!

Olen jälle maakas