Rakvere ööjooks ehk minu esimene linnukene

Sellel aastal siis teine nö ametlik jooks. Esimene oli Pajusi mudajooks, mida küll jooksuks nimetada ei saa. Rohkem vastupidavuse - ja natuke jooksu ka jooks☺.

Miks ma tahtsin ööjooksule minna? Tegelikult võiksin ju ka puhta tasuta pargis või metsas joosta. Aga no selline rahvajooks on nagu metsajooksudele vahelduseks. 

Ma püstitasin omale eesmärgi, et läbin 10 km 90 minutiga. See tundus selline reaalne aeg, kuna ma olen alles mõned kuud jooksnud. Tegime katseid ka, saime selle ajaga hakkama.

Kaks nädalat enne ööjooksu jäin haigeks ja trenni tegin minimaalselt. Jõud oli kadunud. Lisaks kõigele hakkas mul reede õhtul kõht ka valutama ning seda kogu laupäeva. Toomas kurtis laupäeva hommikul, et põlv valutab. No sandid. Aga otsustasime siiski, et lähme kohale ja teeme raja läbi. Kasvõi kõndides!

Seda 90 minutit aega enam taga ei ajanud. Kõik märgid näitasid, et hea kui finisisse jõuame ning ei katkesta. Siis on kõik juba 5+.

Start oli 20.10 aga numbreid väljastati kella 18ni. Mida varem kohal seda parem. Mulle tegelikult selline asi ei meeldi, no mida sa passid seal enne tunde? Ma ei lähe ju dress seljas lossi eskurssima vahepeal?

Numbrid saime kiiresti ja lihtsalt kätte. Särgid ka. Ja siis passisime. Vahepeal käisime Pihlaka kohvikus söömas ja ma suutsin teenindaja kokku jooksutada, sest tahtsin paljalt singirulle süüa. Mulle maitsevad singirullid ja ma ei taha sinna mingit kartulasalatit ega muud juurde. Minu meelest täiesti normaalne ju. Vahel söön juba hommikuks singirulle. Kohviga🤗.

Start oli äge. Palju punaseid ja soojendusharjutused. Ergutajad lõid õige meeleolu ka.

Teisel kilomeetril sai selgeks, et lisaks sellele, et Toomas teeb must rohkem kätekõverdusi, seisab osavalt peapeal, teeb paremini süüa, on ilusam jne...ta jookseb ka kiiremini kui mina. Seega leppisime kokku, et lähme lahku ja igaüks jätkab oma tempos. Ja läinud ta oligi😏.

Jooks oli lahe. Terve linn ergutas raja ääres ja vahepeal olid esinejad ja tuleshow. See tulevärk oli müstiliselt lahe. Tuli ja lasti metsatölli ning siia järsku läks taevas mustaks, lõi välku ning tuli mega padukas. See kõik kokku oli väga sürr.

Vihm oli hea, jahutas ja andis kiiremad jalad.

Kokkuvõte. Minu aeg 1.22 minutit. Isegi parem kui ma lootsin. Toomase aeg 1.02.
Nyyd istume autos ja ootame millal kõik lõpetavad, et liiklus avataks ja koju saaks sõitma hakata.

Kõik on hea ja see oli üks vägev jooks.
Pilt medalist ja Toomasest ka😉.






Kommentaarid

  1. Palju õnne!
    Uus kogemus kirjas. Mul oli veidi kahju, et ei näinud blogijaid. Eks kõik oli liiga punane. Vähemalt ühe tuttava sain finišisse saata.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Gretega trenni. Video!

Ülestõusmise pühade mõtisklused