#olentänulik 13

Täna oli nii, et ärkasin hommikul üles ja olin kohe täitsa õnnetu. Kurb oli olla. Miks? Ma ei tea. Kuna täna oli mul koolituspäev, siis oli pikk vaba hommik ja igal teisel päeval ma oleks selle lihtsalt maha maganud aga täna tulin üles, istusin kohvitassi taga ja tundsin kui õnnetu ma olen. Ma ei tea, miks siis nüüd selline emotsioon mind valdas, äkki eile vabanes midagi, mis ei oleks pidanud? Jumal ise teab. Igaljuhul ma otsustasin, et las ma siis olen õnnetu.  Mis sellest ikka juhtub onju.

Natuke norisin Toomasega tüli ka aga see ei kukkunud eriti hästi välja ja nõme tunne oli ka.

Noh see selleks. Palun vabandust. Pärast.

Õhtul polnud mul tegelikult tuju suurt parem. Maeitea noh, äkki jôudis see magnettorm alles nyyd minuni? Aga noh puhkan ja olen omaette ning küll homme on parem päev.

Kas teil on ka vahel nii, et lihtsalt moss on näos ja mingit meeleolu pole? Nagu lihtsalt lambist noh🙄.

Aga täna olen tänulik:

  1. Koolitus oli päris hea. Ma kyll tegelikult teadsin kõike aga kordamine on tarkuse ema. Uusi ideid sain küll.
  2. Lasin täna õhtul kehal puhata. Ei läinud trenni ega kuskile. Puhkan.
  3. Sain meie laupäevase etteaste lõpuks valmis. Nii valmis, et olen juba ise ka rahul.
  4. Aaaa jaaa. Ma olen selle üle tänulik, et ma ise ikka aru sain hommikul, et nõme olin. Päris paha kui enam ise ka aru ei saaks, jauraks rind kummis edasi😶.
Aitähhhh


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Gretega trenni. Video!

Olen jälle maakas