100 000 ja milliseid blogisid mina loen

Läksin täna oma blogikoju ja üllatusega avastasin 100 001 lehevaatamist! Päris äge värk. Nii palju! Ma olen bloginud nyyd 8 kuud, alustasin jaanuari lõpus ja pidin blogima 4 kuud. Nüüd on sellest sujuvalt saanud, siis 8 kuud. Loodetavasti saab kunagi ka 80 kuud :).

Blogimine oli minu jaoks üks selline tegevus, mida mina küll iial tegema ei hakka, blogivad ainult mingid imelikud friigid. Mingid edevad tyybid. Mina küll selline pole. Aga on välja tulnud, et olen küll. Kuigi ma tegelikult ei pea ennast üldse edevaks inimeseks. Ma pigem kirjutan selleks, et ise olla nö jälgimise all ja see on minu kontroll. Ei saaa ju jätta trenni minemata, kui pean oma trennitunnid nädalapärast üles kirjutama. Selles mõttes olen ma kõigile väga väga tänulik, et te olemas olete ja ma ei saa logelemise ja liigsöömis teed minna. Aitähhh.

Lisaks kirjutamisele on minust blogilugeja saanud. Loen igapäevaselt kuskil 5 spordiblogi.
Need on marisjamaailm, iseoledpaks, viigi9kuud, regiinatrennijutud ja järjepidevusontulemustealus. Neist saan alati motivatsiooni juurde ja lisaks kõiksugu uusi teadmisi. Näiteks ei teadnud ma, kes on tempomeister. Rakvere ööjooksul nägin küll neid palle aga mõtlesin, et mingi karneval vist. Viigi blogist sain teada, kes nad on ja miks nad seal olid :D. Spordigeelide ja jookide kohta olen palju infi saanud Marise blogist ja Karmeni jooksublogist jooksunippe.  Marise blogi on üldse selline vahva pereblogi, et mul on tunne nagu ma tunneks kogu ta peret :D.

Siis loen hea meelega Manjana blogi, tal on selline mõnus huumor ja oskus pea iga teemat tavapärasest erineva pilguga vaadata. Pean ütlema, et ma olen selline kapifänn, et tegelikult täitsa ootan ta postitusi.

Samamoodi fännan ka Tasakaalukuntsniku postitusi. Need on alati nii ilusti kirjutatud. Nii tasakaalalus on kõik noh :D. Indigoaalase blogi loen, ta oskab samamoodi väga hästi sõnu seada.

Siis veel nipet näpet vaatan mõnda. Vahepeal lugesin Mallukat aga lasteteemad mind ei huvita ja kahjuks sinna TVsse pole lisa tulnud, et siis polegi minu jaoks seal midagi. Muidu FBs olen vahel näinud, et ta ajab mingeid inimeste abistamise teemasid ja selle eest igati müts maha tema ees. Süda on tal õiges kohas.

Henryt loomulikult kiikan ka, tal on nii imepärane oskus sellist mõnusat peent huumorit igast päevast leida ja see mulle meeldib. Lapsed on tal nagu ajakirjast noh :).

Minu lugemislist on selline, kuid milliseid blogisid sina loed?







Kommentaarid

  1. Silmaringiks trenniblogidele lisaks:
    https://superwoman.ee/
    https://sidrunilimonaad.wordpress.com/
    tavainimene https://ignorabo.wordpress.com/
    rents https://rameshwar.wordpress.com/

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Gretega trenni. Video!

Olen jälle maakas