36.nädal läbi

Jälle nädal läbi.
Kaal on languses. Jeeeeee. Ma olen selle üle nii rõõmus. Ma liigun oma unistuste 80kg pole. Tasapisi aga liigun. Eelmine nädal kaalusin 88.9 kg ja nyyd siis 88.4  ehk -500g.

Trennid olid sellel nädalal sellised pehmed:
E - jooga 60 min
T - jooga 90 min
K - puhkus
N - kõndimine 120 min
R - võimlemine 30 min
L - päev otsa massaaži ja õhtul logelesin Auras
P - jälle päev täis massaaži

Septembris oli meil Marise väljakutse, et teha trenni vähemalt 900 minutit. Mina sportisin septemris kokku täpselt 20 tundi.
Oktoobris jätkame juba minimaalselt 1000 minuti pyydmist.

Täna hommikul tegin oma esimese hommikujooksu aga noh ma oleks nii magada tahtnud.  Muidugi ma magasin ka täna öösel väga halvasti. Ilm on täna ka suhteliselt unine.

Homme vast juba läheb see jooks paremini😉.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Gretega trenni. Video!

Olen jälle maakas