37. nädal

Natuke olen tujust ära. Kaal langes ainult -200g ehk  nyyd kaalun 88.2. Vähe, vähe, vähe! No nii aeglaselt liigub, tahan kiiremini. Samas on stabiiline kaal ja ma ei taha mingile karmile dieedile minna. Pigem ikka normaalne ja tervislik toitumine ning trenn. Aga kiiremini tahaks kyll.

Dieet dieediks aga yhe smuuti kuuri teen ma kyll. Kevadel tegin 3 päevase rohelise smuuti kuuri ja kaal hakkas liikuma. Teen seda siis jälle! Seega on nii, et kolmapäevast reedeni teen jälle yhe puhastuskuuri ja toitun smuutidet, loodetavasti saan sellega selle kaalu jälle liikuma. Kui keegi tahab liituda, siis kolmapäevast reedeni on smuutipäevad😉. Anna endast kommentaariumis märku.

Trennid:
E - puhkepäev
T - 60 min bodypump
K - 30 min jõutreening
N - spa õhtu ehk ei teinud midagi
R - puhkepäev
L - 80min jooks
P - puhkepäev

Lisaks siis 60 min hommikujookse. 4 hommikut. Neljapäeva hommikul ei jooksnud, kuna vihma ladistas, võimlesin hoopis ja õhtul läksin ostsin sellisteks hommikuteks vihmajope. Täna hommikul tibutas aga minu uus jope pidas väga kenasti vastu.

Selline see nädal oli. Uuel nädalal olen nädala alguses Pärnus ja siis koolis ning siis on mul kaks täiesti vaba päeva! Mul ei ole hetkel neli nädalat mitte yhtegi sellist päeva kus poleks mingit plaani või tegemist olnud ning nyyd kavatsen kohe kogu nädalavahetuse mitte midagi teha🤗.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Gretega trenni. Video!

Olen jälle maakas