Ausalt alkoholist

Septemris mina ei joonud tilkagi. Augusti ka vähe. Kui päevi lugeda siis olin 53 päeva täitsa karske, isegi mitte väikest saunaõlut.  Nii hea oli olla. No ei mingeid selliseid hommikuid, kus tahaks natuke rohkem vett kui tavaliselt :).

Pühapäeva õhtul Toomas arvas, et proovime natuke must kirsi Jim Beami. Proovisime. Oli selline magus. Täitsa hea noh. Magus aga wiskyse järelmaitsega.

Ja siis hakkas pihta kõik halb. Ma magasin öösel väga halvasti, ärkasin muudkui yles ja kuidagi polnud hea olla. Rähklesin voodis ja janu oli ka pool ööd.

Isegi järgmine päev ei olnud  tore olla. Energiatase on väga madal, kohe tuntavalt madalam ja meel polnud selline vaba ning rõõmus nagu tavaliselt.

Lisaks olin kohe närvilisem. Kui ma muidu olen selline kannatlik ja kuulan inimesi, siis esmaspäeval (ja ka teisipäeval) olin kärsitu ja tundsin, et sisemine tasakaal on paigast ära.

Ma olin suht hajevil. Näiteks pidin eile Põlvasse sõitma aga sõitsin hoopis Võru poole. Alles Kambjas hakkasin mõtlema, et äkki oleks pidanud ära keerama.

Kaal tõusis kohe terve kilo😣. No see läheb vast paari päevaga paika tagasi.

Ja seda kõike selle eest, et õhtul wiskiklaasi käes veeretasin. Tunne oli küll selline nagu oleks nädalajagu kuskil pummeldanud ja lisaks veel traktori alla ka jäänud.

Mis kõige hullem - ma ei säranud enam. Mul on juba pikalt tunne, et ma nagu säraks sisemiselt aga nyyd peale napsutamist oli sära kadunud. Kustunud. Läinud😟.

Siit siis järeldus, et napsitamine ei tasu ennast kohe üldse ära. Isegi väikesel kogusel on koledad kõrvalnähud. Seega  olen nüüd väheke aega alksivaba jälle edasi  ja loodan, et sära tuleb tagasi 💎.

Igaks juhuks tegin kohe alko testi ka😊.
 Tulemus: 0-7 punkti: Tervisekahjustuste tekkimise tõenäosus on sinu puhul väike. Jätka samas vaimus ja ära suurenda koguseid!

http://alkoinfo.ee/et/moodukus/moodukuse-piires/audit-test/



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Gretega trenni. Video!

Ülestõusmise pühade mõtisklused