Esimene smuuti päev

Hommikul olin täna hullult unine. Ikka vägaa unine. Kõht polnud õnneks  tühi. Tegin spordi ära ja siis segasin endale ühe banaani ja ariixi sheigi smuuti. Väga maitsev oli ja kõht ei läinud  lõunaks tühjaks nagu olin kartnud. Lõunaks tegin endale kaasa banaani, mustsõstra ja ariixi smuuti. Lisasin ka tilga D-vitamiini. 
Hilishommikul nägin oma smuutisõpra Enet, kes tuli rõõmus ja energiline ning smuutipurk käes, minu tuppa. Tema alustas juba eile ja vaatasin kohe, et midagi temas oli muutunud. Kuidagi nii rõõmus nägi välja.

Mina ise olin kogu päeva nagu uimane kana. Tegin küll kõik vajalikud tegevused ära aga no kohal ma küll kuskil ei olnud.
Lõuna ajal oli mu smuutisõber mulle arvutilauale ühe klaasi smuutut jätnud..aitähh :). Jõin selle ära ja kõht oli mõnusalt täis.

Õhtul kodus keerasin veel ühe smuuti sisse ja seekord tegin selle oriflame wellness sarjast maasika sheigiga ja nii see päev läks. Nälga ei olnud või siis olin ma nii uimane, et ei pannud tähele, et oli.

Homme tuleb teine smuuti päev ja loodetavasti sama lihtne nagu tänane :).




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Gretega trenni. Video!

Ülestõusmise pühade mõtisklused