Esimest korda juuksuris värvimas


Ma olen oma juukeid värvinud ikka väga kaua. Koguaeg mustaks ja siis jälle mingi aja punaseks ja siis jälle mustaks. Oma juuksed on juba päris kaua hallid.

Paar suve tagasi proovisin ka oranziks saada aga see oli juustele ikka kole kahjulik. Ostsin Maximas mingi odava bloneerimisvahendi ja määrisin pähe, siis panin näpud mingi aeg mütsi alla ja pidin ennast surnuks ehmatama - ma olin kiilakaks jäänud. Õnneks selgus, et asi polnud üldse nii hull, vaid lihtsalt olin oma sõrme kõrva taha ajanud, kus ei olegi juukseid. Sain sellise tulemuse nagu siin näha aga juukseotsad olid nagu luuad.

Ühel päeval jagas keegi facebookis yhe juuksuri jagamismängu. Vaatasin siis tema värvitud juukseid ja olin kui ära tinistatud. Lihtsalt nii ilus oli.
Kirjutasin siis sealsamas sellele juuksurile ja saatsin oma juustest pildi.

Aga et tahan hoopis rohkem sära ja rohkem värvi. Punast.

Arvasin, et ta ytleb, et ei saaa...liiga tumedad, liiga pikad, liiga kaua poe värvidega värvitud jne. Olen seda mitmelt juuksurilt kuulnud ja siis ise edasi värvinud ning leppinud, et kui ei saa siis ei saa. Aga sai küll. Leppisime aja kokku ja täna see aeg oligi.

Ja ime sündis minu silme all. Esmalt pisike blondeerimine ja siis punane peale. Tulemus on lihtsalt imeline!
Juuksed on pehmed ja näevad niiii terved välja. Kahjuks ei saa ma oma punast pildile aga ta on nii õige punane.
Vot kohe nii punane on🤗. Ma olen nii rahul, et pean nyyd kohe oma punaste juustega linna patseerima minema😉.

Selle imelise juuksuri leidsin siit lehelt:
https://www.facebook.com/hairstylistByKati/.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Gretega trenni. Video!

Olen jälle maakas