Halan ilma ja sõbralaulu üle




Sellised ilmad nagu täna on mulle ei meeldi. Sõitsin hommikul Põlvasse ja üritasin midagi ilusat leida. No vahtrad on tõesti ilusad. Nii palju eri tooni kollast, punast, oranzi. Imeilus. Aga nagu autost välja astud on õõvastavalt külm ja tuul lihtsalt topib selle jaheda ja külma sulle kraevahele. Prrrrr. Pigem oleks voodis teki all keras, vaataks kaminas tuld ja lihtsalt oleks.

Eile käisin Tallinnas ja seal oli isegi see ruum, kus meil koosolek oli, jääkülm. Nii, et lõpuks lihtsalt jooksin autosse, et seal saab kohe sooja. No ei ole see külm minu tassike teed. Tähendab kui on selline korralik talv, lumega ja puha, siis ei ole mul külma vastu midagi. Sellist talve ootan rõõmuga, eriti veel seda, et lumi oleks, sest mulle meeldib lund ajada. Aga selline ebamäärane külm, vihm, pori on lihtsalt vastik.

Varem oli nii, et kõige keerulisemad kuud minu jaoks olid novembrist veebruarini. Siis ma lihtsalt vegeteerisin kuidagi ja lõpuks oli alati jõuludeks sügavas depressioonis.  Siis hakkasime teadlikult nii tegema, et tegime novembris ühe soojamaareisi ja kui aega oli, siis varakevadel veel ühe. See päästis natuke, nüüd aga pole enam kuskile taskukohane talvel minna ka. Enne oli lihtne, läksid Egiptusesse, nüüd aga on seal liiga segased ajad ja eriti ei kipu sinna. Kahenädalalaseks tretiks aga pole aega. Sel aastal mõtlesimegi, et teeme ühe ja pikema. No vaatab kuidas sellega läheb.

Praegu aga mul on ikka veel külm kontides ja ma proovin välja mõelda, et mismoodi ma suudan selle ilma enda jaoks mõnusaks mõelda??? No mitte kuidagi ei oska. Aknast vaatavad vastu hall taevas ja tige tuul.
Palun öelge nüüd midagi ilusat ja head tänase ilma kohta...

PS! Et mul ikka paremaks ei läheks tuleb raadiost Taukari laul see seitsmest pühapäevast. Mulle ei meeldi see lugu kohe üldse, sest ükskõik kui palju ma seda kuulan, ei saa ma aru mida ta laulab...saan aru küll, et mingi sõbralaul aga ...seisad vastu seina, ei oska väljapääsu leida...kui sõbrad on koos, siis müür kaob eest?

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Gretega trenni. Video!

Ülestõusmise pühade mõtisklused