Jälle üks jooks joostud

Täna oli Tartu linnamaraton. Joosta said kõik, esmalt läksid maratonijooksjad, siis vahepeal olid lastejooksud, siis poolmaratoni start ja lõpuks 10km jooksjad ja kepikõndijad. Meie Toomasega olime viimases voorus ehk 10km.

Mul pole juba neli nädalat vaba päeva olnud ja homme olen ka koolitamas uusi naiskodukaitsjaid, nii et tegelikult ei viitsinud ma kuskile minna. Aga noh kirjas ju olime.

Numbrid tõime juba eile õhtul ära, et siis on vähem trügimist. Hommikul magasime pikalt ja siis Toomas kokkas meile rikkaliku hommikusöögi. Siis riideid selga ja linna.

Siiani ma olen neid Tartu jookse pigem autojuhi vaatenurgast kirunud, et JÄLLE on kõik kohad kinni ja mingu jooksu metsas. Nyyd olin ise see, kes väga tahtis linnas joosta😉.

Jooks oli väga mõnus. Kui tavaliselt mulle esimesed 3km ei meeldi, siis seekord tuli see esimene 3km silt väga kiiresti. Üldse 8km ni oli väga ok. Jalg oli kerge ja kõik oli tore. 8km postini jõudsin 01.02...seega jooksin 8km tunnis ajaga ja see on minu puhul väga hea. Tavaliselt sörgin nii 6 km tunnis. Hakkasin juba lootma, et äkki lõpetangi 1.15. No superluks. Aga siis hakkas pistma! Viimati pistis mul kunagi sada aastat tagasi koolis. Seega siis juba natuke kõndsin ja siis natuke jooksin ja siis kõndsin ning ajaks tuli 1.20. Rakveres esimene jooks oli aeg 1.22. Natuke parem aga mitte nii hea kui ma tahaks. Tegelikult ma septembris suurt ei jooksnud ka, lohe olin. Käisin aga muudkui rühmatrennides ja nii see 1.15 ei tule tõesti.

Nii on. Eks siis lähen oma 1.15 püüdma järgmisel korral.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Gretega trenni. Video!

Ülestõusmise pühade mõtisklused