Käisin teksaseid ostmas

Asi pole pükstes vaid numbris loomulikult. Ühesõnaga mul oli uusi teksaseid vaja. Läksime eile Toomasega Lõunakeskusesse pükse otsima. Esmalt vaatasime Mustangi poodi ja seal ühed olid nagu päris okeid aga otsustasin, et proovin kõrval olevaid leviseid ka. Ja siis läks asi huvitavaks. Olen aastaid kandnud teksaseid 44 või siis 34/32. No suvel juba kandsin 32/32 või siis 40 pükse eks.

Küsisin siis eile musti teksaseid, mis oleks stretsid, skinnyd ja mugavad. Küsisin numbrit 32 ja klienditeenindaja ütles, et PROOVIGE PAREM NUMBRIT 29.

No täitsa lõpp. Veel eelmine aasta oli nii, et pigem ei olnud poes nii suuri pükse, mis mulle jalga oleks mahtunud.

Need püksid suurused 29/32 läksin täpselt jalga ja olid imeilusad. Nii ilusad, et Toomas pidi omale ka teksasi proovima ja need olid mega mugavad ja asi lõppes sellega, et saime mõlemad omale uued püksid.

Toomasele hakkasid tema uued püksid nii meeldima, et ta jättis need poes kohe jalga🙄.  Muuseas tema teksaste number on ka väiksemaks muutunud, seega kahaneme koos.

Ühesõnaga mul on nii hea meel ja mitte ainult  sellepärast, et ma uued püksid sain vaid sellepärast, et võõras inimene nägi, et ma ei ole enam number 34!!! ☺☺☺🙃🙃🙃


Püksid ise sain siit:

https://astri.ee/lounakeskus/levis/

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Gretega trenni. Video!

Olen jälle maakas