Oktoober on pudrukuu


http://www.veskimati.ee/tooted/veski-mati-kaerahelbe-kiirpuder-johvika/
Oktoober on pudrukuu ja 10.oktoober on rahvusvaheline pudrupäev. Ma polenud varem sellest mitte midagi kuulnud aga näed ongi olemas nii pudrukuu kui ka pudrupäev. Ma olen seda teadnud, et oktoober on viinakuu :).

Mulle pudrud meeldivad aga ma ei söö neid suurt, sest ma ei viitsi hommikuti putru keeta. Mingi aeg tagasi aga avastasin Veski-Mati kiirpudrud ja väga hea variant - pudru kaussi, vesi peale ja kui dussi alt tagasi tuled, on puder valmis. Ei mingit keetmist ja maitseb hea. Niimoodi olen ma juba kaks nädalat hommikuti putru söönud.
Kõige rohkem meeldib mulle jõhvika puder (see mis on pildil), sest see ei ole nii magus, kui see õunapuder. Mustika oma on selline vahepeale. Kuid head on nad kõik.

Nüüd teen juba purtu nii ka, et panen niisama kaerahelbed kaussi, vesi peale ja 5 mintsa pärast on hea puder valmis.

Mina segan putru sulatatud juustuga, näiteks merevaiguga ja väga hea puder tuleb välja. 

Kuna oktoober on pudrukuu, siis kavatsen pudrudega edasi katsetada ja ikka hommikuti purtu süüa. Jagan vahel teiega ka, et mida ma jälle kokku seganud olen :).

Kuid kas kellegil on äkki mõnda huvitavat pudruretsepti algajale pudrusööjale jagada? Ideaalis sellist mida ei pea keetma, kuid noh väga hea maitse nimel olen valmis ka pudrupoti tulele panema :).


Kommentaarid

  1. Ma neid kiirputrusid ei julge soovitada, vaata igaks juhuks üle, palju sinna suhkrut lisatud on. Ja huvitavate pudruretseptide osas soovitan vana sõbra Fitlapi üles otsida. sealt õppisin mina näiteks pudru sisse kohupiima panema. Hirsipudru sees on jube hea! :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Gretega trenni. Video!

Ülestõusmise pühade mõtisklused