Jumala närvi ajab juba

Ma aina loen ja loen kaloreid. Ma ei söö nisupoega ka. Ei saia, ei makaroni, ei kastet. Ma ei söö kartulit. Söön rohelist ja aedvilju ja puuvilju ning mõõdukalt liha. Ma joon palju vett ja liigun iga jumala päev 10 000 pluss sammu. Trennis käin ka. Vähemalt kolm korda nädalas.

Ja kas see kajastub kuidagi kaalunumbril? EI!!! Mitte midagi. Vahepeal sain 87kg kätte, täna vaatas jälle kaalult 92 vastu. Tõsiselt käega löömise tunne tekkis. No milleks ma yldse pingutan, kui mitte midagi ei muutu ☹☹☹?

Kui keegi arvan nyyd, et ma söön magusat salaja, siis ei. Mulle pole magus kunagi meeldinud ja väga imeharv juhus kui ma näiteks jäätisekokteili tahan.

Ma ei tea enam mida teha. Mõned soovitavad veretesti, et saab teada et mida yldse syya ei tohiks. Ma ise nendesse testidesse ei usu. Olen rohkem sellist paleo usku, et inimene peab sööma nagu kiviajal. Oskab keegi mind selle veretesti koha pealt ymber veenda?

Või siis tõesti prooviks mõnda dieeti? Või rasvatoitumist ehk lchf-i?

Ma ei tea enam mida teha🙄. Proovin mõttejõuga ennast 80kg peale mõelda?

Aidake! Help!


Kommentaarid

  1. Kuidas sa kaloreid loed? Kas piltlikult või päriselt mõõdad toidukordi grammides? Kui palju kaloreid oli eelmised 7 päeva?

    See on muidugi ebamugav, aga kui sa ei saa aru, kust kalorid tulevad, siis väga täpselt 7 päeva kirja pannes ehk leiab üles põhjuse.

    Liiga suured puuviljakogused? Liiga suured toidukogused? Vahepalad liiga suured?

    VastaKustuta
  2. Kaal saab tõusta ainult siis, kui sööd rohkem, kui kulutad. Kui sul juba pole, siis hangi endale toidukaal, ja kaalu absoluutselt KÕIK ära. Iga üksik pähkel, iga lonks piima. Trenni tegemine ei mõjuta kaalu eriti, sest kahvli eest on väga raske ära joosta või kõndida. Samuti vaata üle see kcal hulk, mida endale lubad. Umbes pooled toitumisõpikutest räägivad täiesti jaburat juttu, ma oleks 2000kcal päevas süües eluohtlikult rasvunud.

    Ma hakkan kaalu kaotama 1000-1200kcal peal, üle selle säilitan, üle 1500kcal hakkan juurde võtma, näiteks. Ja 100kcal iga päev rohkem süües, stabiilselt, annab kaalutõusu. Aga mis on 100kcal...? Olenevalt toidust paar ampsu tegelikult.

    VastaKustuta
  3. Ma kasutan nutridata ja kaalun KÕIK ära. Söön 1600 kcal ja kulutan 2300 kuskil. Ei näksi. Järelikult tuleb siia kaloraaźi veelgi vähendada.

    VastaKustuta
  4. Lugesin seda postitust ja kommentaare ning tundsin vajadust targutada. :D Võib-olla on 1600 kcal-i ja 2300 kcal-i vahe Sinu jaoks liiga suur ning keha tunneb end näljas ja hoiab kõike kinni. Proovi seda vahet vähendada, söö nt 2000 kcal ja kuluta 2300 kcal. Samuti soovitaksin Sul lisada menüüsse tärkliserikkaid toite ja teraviljatooteid nagu riis, tatar, kartul - saad kehale vitamiine, mineraalaineid ja oluliselt rohkem kiudaineid. Sa võid teha näiteks sellise postituse, et kirjuta üles oma viimase kahe nädala toitumine ja pane kalorid juurde. Nutridatast saad kätte ka kõik makro- ja mikrotoitained, lisa need ka juurde. Vaatame siis kõik koos, mis Sul seda kaalu kinni hoiab, kui asi on üldse toitumises. :D
    Kristina

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Pole paha mõte. Esmaspäevast hakkan toitu kirja panema 😉

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

See ei ole lihtsalt võimalik

NoWay! Palun veel

Kas sul on ökopott?